Prosimy uczestników, żeby stanęli w rzędzie. Musimy mieć tyle karteczek, ilu uczniów. Wydrukowane i odliczone karty tasujemy kilkukrotnie. Przyklejamy do pleców uczniów. Opisujemy grupie cel ćwiczenia.
Każdy uczestnik podchodzi do dowolnej osoby i musi się dowiedzieć, co ma na plecach. Oczywiście można zadawać tylko tzw. "YES/NO” questions., typu: "Am I a boy/girl?”, "Am I a colour”; “Am I something to eat?” “Am I delicious?” “Am I a thing?” Potem można podawać bardziej szczegółowe informacje. Jeśli uda się odgadnąć swoją tożsamość, głównym celem jest znalezienie swojej „pary” – czyli podchodzimy do każdego i pytamy go, kim jest. Gra jest bardzo zabawna, integruje.
Jeśli chcesz zapoznać się z innymi pomysłami na gry warsztatowe, zobacz:
https://agnieszka-kopacz.shoplo.com/kategoria/nowosc/gry-warsztatowe